Kezdőlap » Online marketing » Adplanky, az új magyar marketingszoftver
Online marketing

Adplanky, az új magyar marketingszoftver

Adplanky

Adplanky néven új, és 30 napig ingyenesen tesztelhető marketingtervező és kampánymenedzselő szoftvert fejlesztett ki Damjanovich Nebojsa.

Aki esetleg nem ismerné Damjanovich Nebojsa, a hazai keresőoptimalizálás nagy öregje, magyar nyelven talán ő írt elsőként könyvet a témában. És mivel én is az ő könyvei révén találkoztam először jól összeszedett formában a keresőoptimalizálásról, ezért az új szoftveréről is beszámolunk. Mivel saját tapasztalataink egyelőre nincsenek, ezért közleményük olvasható, amint lesz gyakorlati tapasztalatunk jelentkezünk a részletekkel is.

Adplanky

Adplanky – marketing kkv-nak

Az Adplanky nevű, felhő alapú megoldás kis- és közepes vállalkozások számára készült és nemzetközi piacokat is célba vesz.

Az Adplanky célja hatékonyabbá tenni a kis- és közepes vállalatok marketingjét. A hasonló szoftverek nagyvállalatok és ügynökségeik számára készültek, egy kkv számára bonyolultak és nagyon drágák. Ezt a piaci rést igyekszik kihasználni az Adplanky.

“A kis- és közepes vállalkozások a kampánytervezéshez és értékeléshez kockás papírokban, Word, Excel és Pdf dokumentumokban, a Google vagy a Facebook analitikai rendszerében és emailekben lévő információkból nyerik az adatokat. Ez nem hatékony és nem eredményes” – mondta a rutinos online marketing szakértőből egy huszárvágással startup alapítóvá lett Damjanovich Nebojsa.

hirdetés

Adplanky

Hozzátette: számos ponton automatizálható kis- és közepes vállalatok marketing tervezése és a menedzsmentje, beleértve az értékelést is, mindezzel sokszorosára lehet növelni a hatékonyságot.

“Marketing irányítópult”

A programban egy helyen elérhetők a lényeges adatok minden felhasználó számára, így a kampányok tervezése lerövidül, áttekinthető, hatékonyabb és eredményesebb lesz.

A program tartalmaz egy médiaadatbázist a 3000 legfontosabb magyar médium adataival. Mivel a kkv-k többnyire maga végzik a médiavásárlást, mindez lényegesen megkönnyíti a médiatervezést.

Az Adplanky tartalmaz egy áttekinthető kampánynaptárat, melyben minden kampányesemény annak minden részletével nyomon követhető. A program része egy egyszerű feladatmenedzsment rendszer, amely minden modullal össze van kapcsolva. És ami talán a legfontosabb, az adatok zöme a Google Analytics-ből töltődik be automatikusan és élőben, így könnyűvé válik a kampányok real time követés és értékelése.

Adplanky

Egyszerűségre fókuszálva

“A fejlesztés során az egyszerűség volt a legfontosabb szempont. Azt szerettem volna, ha a program használata olyan egyszerűen megtanulható, mint az okostelefonok kezelése” – mondta Damjanovich Nebojsa.

Az Adplanky indulását közel 2 éves tervezői és fejlesztői munka, valamint több üzleti és marketing interjú és felhasználói (UX) teszt előzte meg. A programozást a ConfhotelDev fejlesztő csapata végezte.

A napokban indult szolgáltatás egyelőre Magyarországon érhető el. A demo verzió korlátozás nélkül, ingyenesen használható 30 napig. A tervek szerint az év végéig angol nyelven is elérthető lesz az Adplanky. A cél a legnagyobb európai piaconkon piacra lépni. A szoftver a http://adplanky.com címen érhető el.

Témák

Szuhi Attila

Üdv! Szuhi Attila vagyok, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője. Fő területem a keresőoptimalizálás és az online marketing. Speciális szakterületem a Google büntetések a technikai SEO Audit és a linképítés.
Ha segítségre van szükséged, keress bátran.

2 hozzászólás

Kattints ide a hozzászóláshoz

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

  • Első használat után nagyon kiforratlannak és nagyon szűk rétegnek készült szoftvernek tűnik. Azért még nem adom fel…

    • Szia!

      Köszi a véleményt. Szerintem ha kipróbáltad, és van róla véleményed írd meg nekik, biztos örülnének neki.
      Én is küzdök azzal, hogy sokan használják a jankate.hu-t, de fogalmam sincs mit gondolnak róla 🙂 Én biztos hálás lennék minden észrevételért.