Kenichi Suzuki japán keresőoptimalizáló vette észre elsőként, hogy a Google frissítette a linkkel elkövetett csalások című irányelveit.

A frissítés a widgetekre vonatkozó irányelveket érintette. Míg a korábbi megfogalmazás szerint kerülendő volt a linkek widgetekben történő elhelyezése, addig az új szöveg lényegesen konkrétabb, és kevésbé általános.
A régi szöveg így szólt:
„Több webhelyen terjesztett, modulokba ágyazott linkek, például:
1472 látogató nézte meg ezt az oldalt
gépjármű-biztosítás”

Az új szöveg, egyelőre csak angol nyelven elérhető:
„Keyword-rich, hidden or low-quality links embedded in widgets that are distributed across various sites, for example:
Visitors to this page: 1,472
car insurance”

Látható, hogy az új megfogalmazás a kulcsszóban gazdag, rejtett, vagy gyenge minőségű linkeket tartja károsnak.
Mindez azt jelenti, hogy a Google megértőbb lett a widgetek iránt, és elsősorban a manipulatív célú widgeteket tartja károsnak, ez alapján a brand, vagy url-re épülő widgetek elfogadhatóak.

Szerző: Szuhi Attila

Üdv! Szuhi Attila vagyok, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője. Fő területem a keresőoptimalizálás és az online marketing. Speciális szakterületem a Google büntetések, a technikai SEO Audit és a linképítés.
Ha segítségre van szükséged, keress bátran.

Írd meg a véleményed!

Az e-mailcímed nem lesz nyilvános. A * jelölt mezők kötelezőek.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Cikkek a témában

augusztus 2, 2019

0MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás A Google szóvivője Danny Sullivan egy terjedelmes

március 17, 2017

0MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás A korábbi években rendszeresen kiszivárgott a Google

december 19, 2016

0MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás Nincs is jobb az önkritikus SEO cikkeknél.

október 5, 2016

0MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás Újabb információt osztott meg a Google arról,


INGYENES!

TÖLTSD LE A GOOGLE 100 SEO TANÁCSÁT

A Google 100 legfontosabb keresőoptimalizálási tanácsa!