Kezdőlap » Online marketing » Ismét lesz Magyar Marketing Fesztivál – érdemes-e elmenni?
Online marketing

Ismét lesz Magyar Marketing Fesztivál – érdemes-e elmenni?

Magyar marketing fesztivál

Január végén ismét lesz Magyar Marketing Fesztivál, immáron harmadszor. Érdemes-e és ha igen kinek elmennie?

Először a tényadatok

A III. Magyar Marketing Fesztiválra 2016. január 28-án kerül sor Budapesten, a Lurdy Konferencia Központban. A rendezvény kifejezetten a kis- és középvállalkozásokat szólítja meg, elsősorban a döntéshozókat, tulajdonosokat, marketingeseket. Tavaly 650 résztvevője volt a rendezvénynek és 15 előadás volt hallható, ahol “az adott szakterület jeles, vagy éppen piacvezető képviselője – beszél az előttünk álló évre javasolt marketingeszközökről, -módszerekről, -megoldásokról.” – írja a rendezvény sajtóanyaga.

Tavaly ilyen volt

2015-ben én is részt vettem a rendezvényen Sipos Zoltán jóvoltából és összességében hasznosnak tartom a rendezvényt azok számára, akik szeretnének egy áttekintő képet kapni a különböző, főként online marketingmódszerekről, trendekről. Tavaly volt előadás az e-mailmarketingről, Facebook trendekről, Youtube lehetőségekről. Kaptunk Adword-ös és SEO tippeket is.

Nehéz megmondani kinek mennyire éri meg részt venni a konferencián. Mivel én elsősorban SEO-val foglalkozom, számomra a legtöbb előadás érdekes volt, és vagy új tudást, vagy új szemléletet adott. Nyilván az egyes előadások 20 percében igazán mély ismeret nem adható át, de arra jó, hogy ötletet merítsünk, amiből aztán valami új dolog építhető fel.

Az előadások alapvetően színvonalasak voltak, nekem kifejezetten tetszett a Youtube-marketingről szóló előadás. Természetesen, mint ahogy minden rendezvényen úgy itt is voltak kevésbé jó előadóak, vagy éppen kevéssé jól összerakott előadások, de nem ez volt a jellemző. A SEO előadást például nagy kíváncsisággal vártam, de csalódás volt, ez azonban azt gondolom nem az előadó hibája volt. A hallgatóság soraiban ülő közönségnek az alapok is elegendőek, aki viszont napi szinten keresőoptimalizálással foglalkozik annak egy 20 perces előadás nyilván nem elegendő.

Azt gondolom tehát, aki szeretne rálátni egy kicsit az online marketing egészére, a hazai szereplőkre, azoknak hasznos lehet a rendezvény, ráadásul idén már 25 perces előadásokat terveznek, ami egyértelmű pozitívum szerintem. Annak, aki minden területen profi, talán inkább kapcsolatépítésre használható a rendezvény, semmint tudásgyarapításra.

hirdetés

A rendezvény honlapja itt nézhető meg, a meghívott előadókkal egyetemben.

Szuhi Attila

Üdv! Szuhi Attila vagyok, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője. Fő területem a keresőoptimalizálás és az online marketing. Speciális szakterületem a Google büntetések a technikai SEO Audit és a linképítés.
Ha segítségre van szükséged, keress bátran.

Írd meg véleményed!

Kattints ide a hozzászóláshoz

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.