Kezdőlap » Google » Jelentősen átalakult a Google Analytics kezelőfelülete
Google

Jelentősen átalakult a Google Analytics kezelőfelülete

Not provided Google Analytics

Ma reggel észleltük, hogy jelentősen átalakult a Google Analytics kezelőfelülete. Lényegében minden korábbi  elem megtalálható, de jelentősen átszervezve.

Eltűnt a korábbi “Tartalom” és “Források” menüpont, mindez át lett szervezve egy új, ügyfélszerzés menüpont alá. Az Analyitics új elemekkel is bővült. Az ügyfélszerzés alatt található “Áttekintés”menüpont alatt tematikusan láthatjuk a forgalom forrásait aszerint, hogy közvetlen látogatókról, linkeken keresztül érkező, a közösségi médiáról érkező, vagy az organikus keresésekből jövő látogatókról van-e szó.

A szintén új “Csatornák” menüpont hasonló csoportokba rendezve szolgáltat részletesebb adatokat. A korábbi “Tartalom” menüpont a Viselkedés menüpont alá került elhelyezésre.

Bár az új elrendezést egyelőre még szokni kell, az hasznos ötletnek tűnik, hogy a négy fő ügyfélszerző csatornát az Analytics csoportosította, így jobban elemezhető az egyes forrástípusokból érkező látogatók viselkedése.

Sajnos, a kulcsszavak menüpontra kattintva a kulcsszavak továbbra sem elérhetőek, a not-provided magas aránya nem változott.

És te észrevetted a változást? Mi az első benyomásod?

hirdetés

Szuhi Attila

Üdv! Szuhi Attila vagyok, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője. Fő területem a keresőoptimalizálás és az online marketing. Speciális szakterületem a Google büntetések a technikai SEO Audit és a linképítés.
Ha segítségre van szükséged, keress bátran.

Írd meg véleményed!

Kattints ide a hozzászóláshoz

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.