Közel 30 millió látogatást kap naponta, a száz legnézettebb hazai weboldalt. Hírportálok, női magazinok, levelező- és apróhirdető oldalak szerepelnek a rangsor élen.

Négy év – 2018-ban – ismét elkészítettük a legolvasottabb hazai weboldalak TOP100-as listáját. Az élen az Index (vele együtt az Indapass), az Origo, a Startlap és 24.hu áll, de a leglátogatottabb tízes mezőnyébe befért a Blikk, a NLCafe, a Freemail, a blog.hu és a leglátogatottabb torrent oldal is. A tízes élmezőny napi hétszázezer látogatóval rendelkezik.

Nagyon fontos, hogy a lista csak a magyar oldalakat listázza, így nem szerepelnek rajta a külföldi weboldalak, például a Facebook, Google, Youtube és társaik. Ez tudatos döntés volt, a lista összeállításakor kifejezetten a magyar oldalakra voltunk kíváncsiak.

A másik fontos információ, hogy a lista a 2017-es év második félévének és a 2018-as év első félévének adatain alapul (de nem ölel fel egy teljes évet). Azért választottuk ezt az időszakot, hogy a karácsonyi szezon is szerepeljen az elemzésben.

Minden további magyarázat helyett álljon itt a legolvasottabb hazai weboldalak listája, majd azt követően az elemzés!

legnézettebb 100 weboldal listája

Hirdetés

hirdetés

A táblázat másolható, de kérem a forrást linkelni!

Mit látunk pontosan a táblázatban?

Az első oszlopban értelemszerűen az adott domain helyezése látható a látogatottság alapján, míg a második oszlopban a domain neve.

A harmadik oszlop a legérdekesebb, ebben látható az adott oldal látogatottsága. Pontosan milyen látogatottságról van szó?

Nos, a mutatott érték a napi átlagos látogatás az adott oldalon, azaz, hogy átlagosan a vizsgált időszak alatt naponta hány látogatást kapott az oldal (magyarán szólva: hány alkalommal nézték meg az adott weboldalt naponta). A látogatásszám mellett látható némely weboldal esetén egy kis „b” betű is. Ez mutatja, hogy becsült adatról van szó, azaz nem való/mért értékről.

Honnan származnak a látogatottsági adatok?

A mért nézettségi adatok a weboldalak által nyilvánosan publikált adatokból származnak, amely dkt.hu oldalon bárki által elérhető. A becsült adatok forrása a Similarweb.com.

Ahol rendelkezésre állt ott a mért adatokat összevetettem a Similarweb által adott értékekkel, és a Similarweb jellemzően felülbecsüli a nézettséget a mért adatokhoz képest. A túlbecslés jellemzően 0-50% között mozog, bizonyos oldaltípusok esetén magasabb (pl.: videós oldalak). Ugyanakkor mivel ezen oldalak esetén nincsenek nyilvános adatok, ezért a Similarweb becslései jelennek meg a táblázatban.

(A becsült és mért adatok együttes szerepeltetése miatt értelemszerűen a lista sorrendje nem teljesen pontos, és a mutatott konkrét látogatószámok is több helyen csak becslések, és nem alkalmas üzleti döntések meghozatalára, csak tájékozódásra alkalmas!)

További adatok

Az „Indulás éve” oszlopban nem feltétlenül az adott weboldal indulásának éve látható, mivel ez sok esetben utólag már nem volt kideríthető, hanem a domain registrálásának időpontja. az adatok meghatározásához a WayBack Machine-t használtam.

Végül az utolsó oszlopban a „Hivatkozó domainek” láthatóak. Ez mutatja meg, hogy az adott weboldalra, hány másik domainről mutat link. Ez az érték keresőoptimalizálási szempontból fontos, hiszen ez mutatja meg, hogy az oldal milyen linkerővel rendelkezik, ami alapvetően befolyásolja a Google rangsorolását is.

Hírportálok látogatottsága 2018-ban

Mivel a hírportálok nézettsége és olvasottsága különösen érdekli az embereket és némileg érzékeny téma is, ezért a híroldalakra vonatkozóan külön listát készítettünk.

Néhány megjegyzés: a hírportálok közé bekerültek olyan oldalak is, mint pl. a hírgyűjtő oldalak, amelyek ugyan nem nevezhetőek klasszikusan hírportálnak, de mégis a napi hírolvasók számára fontos kiindulási pont.

Szintén bekerültek a listára a legnagyobb blogok is, lévén ezek is sok közéleti témát taglalnak, így alkalmasak a közvélemény véleményének formálására.

És ugyan ezen okból bekerültek bulvár és női oldalak is, hiszen ezeken is megjelenik ha nem is klasszikus politikai hír, de szintén véleményformáló írások.

Lássuk tehát a legnézettebb magyarországi hírportálok listáját!

Hírportálok látogatottsága 2018 - 2019

Egy kis értékelés

A lista teljes értékelésébe nem mennék bele, hiszen rnegeteg szempont alapján lehetne feldolgozni, inkább csak néhány érdekességet említenék meg.

A 2014-es listához képest 44 helyen cserélődött a TOP100-as lista, ami egy meglepően magas szám. Ugyanakkor a lista elején kisebb volt a mozgás, mint a hátsó részén. A lista tetejére bekerült például a ripost.hu, az emag.hu és az edigital.hu, amelyek korábban a 100-as listára sem fértek fel.

A listát alapvetően a hírportálok és más tartalomszolgáltatók uralják, de szép számmal vannak jelen a most már a webáruházak, a bankok és az oktatási intézmények is. Különösen a webáruházak térhódítása jól kivehető, ami a vásárlási szokások megváltozásának köszönhető, hiszen egyre többen vásárolnak online.

A félig-meddig illegális szolgáltatók is szép számmal jelen vannak a nézettségi listán, így a torrent oldalak, online film oldalak, sorozatoldalak. ezeknél az oldalaknál jellemző, hogy a domain indulási éve igen friss, jellemzően csak néhány év. Ezeknek az oldalak általában volt egy „elődjük”, azaz egy olyan domain, ahol korábban volt elérhető ugyan az a tartalom, de ezeket az oldalakat éppen a szürke zóna miatt gyakran mozgatják új domainnévre.

Feltűnő az is, hogy a lista életkora öregedő tendenciát mutat, azaz egyre idősebbek a listán lévő oldalak. Míg 2014-ben a listán lévő oldalak átlagéletkora 10,6 év volt, addig a 2018-as listán az átlagéletkor már 12,8 év. Azaz, ha lassan is, de jellemző tendencia, hogy koros oldal kell ahhoz, hogy egy weboldal felkerülhessen a TOP100-as listára. Minden nem jelenti azt azonban, hogy új oldal ne kerülhetne fel. A Player.hu, Faktor.hu vagy éppen a 888.hu csak néhány éves oldalak.

Keresőoptimalizálási, azaz SEO szempontból érdekes az is, hogy mely weboldalakra mutat a legtöbb link. E tekintetben a blog.hu az első a maga 50 ezer hivatkozó domainjével, amit szorosan követ az elte.hu (49 ezer) és a bme.hu (48 ezer), a listából még az index.hu emelkedik ki a maga 46 ezer hivatkozó domainjével. Ezt követően még négy oldal rendelkezik 20 ezres számot jelentősen meghaladó számmal, a többi oldal a listán 10 ezer vagy annál kevesebb hivatkozó domainnel rendelkezik.

A korábbihoz képest visszaszorulóban vannak a Facebook-forgalomra épülő trash site-ok is (mindenegyben, napiszar, stb.), vélhetően a Facebook szigorításainak köszönhetően.

Természetesen rengeteg egyéb szempontból is lehetne értékelni a listát, én itt csak néhány érdekességre akartam felhívni a figyelmet.

A táblázat másolható, de kérem a forrást linkelni!

Leglátogatottabb hazai weboldalak 2014-ben

Alább olvashatod 2014-es felmérésünk anyagát és eredményei, a cikk ezen része 2014 februárjában készült.

Az ite.hu online marketing hírportál állította össze a száz legnézettebb hazai weboldal rangsorát. A lista élén napi félmillió egyedi látogatóval álló oldalak állnak, a freemail, az origo, a startlap, az index és a blog.hu. A listavezető aprod.hu pontos látogatottsági adatai nem elérhetők, de a becslések szerint jelenleg ez lehet a legnézettebb hazai weboldal.

Az első tíz helyre befért még a hir24.hu, a nlcafe.hu, az idokep.hu és a port.hu is. Az első tíz alsó határ nagyjából 300 ezer egyedi látogatónál húzódik.

A táblázatban látható látogatottsági adatok a hazai weboldalak, hazai egyedi valós felhasználóinak számát mutatja január hónapra átlagolva. A mért adatok forrása a Gemius-Ipsos publikus adatbázisa, a b betűvel jelzett más webaudit szolgáltató, vagy egyéb becsült adat (részletesebben lásd lent). A táblázatban nem szerepelnek a külföldi oldalak (Google, Youtube, stb.) sem a külföldi látogatók.

Minden további ismertetés helyett álljon itt a száz legnézettebb hazai weboldal listája, majd utána a részletes elemzés.

A legnézettebb hazai weboldalak rangsora

[chimpy_lite_form]

A weboldalak mutatói

Javítás: Sok visszajelzés érkezett, amelyben az Alexa megbízhatatlanságát jelezték. Ezért itt egy kis javítást, bővebb magyarázatot adunk. Az Alexa lista arra szolgált, hogy ne maradjon ki véletlenül sem olyan oldal, amely nem rendelkezik webaudit adatokkal. A nagy oldalak rendelkeznek ilyen mért adatokkal, de egyes jelentős látogatottsággal rendelkező egyéb oldalak nem, ilyen pl. a torrentoldalak, a gyakorikerdesek.hu, likeblogok stb. Az Alexa abban segített, hogy ezeket a weboldalakt is észleljük, és megpróbáljunk másodlagos látogatottsági adatot szerezni hozzá. Ezeket a táblázatban b betűvel jelöltük. (Javítás vége.)

A táblázatban kilenc adatot ismertetünk. Az első oszlopban az adott weboldal helyezése látható a napi egyedi látogatószám alapján. A második oszlopban az adott weboldal domainje látható, míg a harmadik oszlopban a napi egyedi hazai látogatószám.
A felmérés legnehezebb része a ez utóbbi adatok összegyűjtése volt. Alapvetően három forrásból dolgoztunk, az Alexa webhelyrangsorával, a nyilvános webaudit adatokból, és egyéb forrásokból (médiaajánlatok, stb.).

A rangsor alapja az Alexa 500-as magyarországi rangsora volt. Ebből eltávolítottuk a külföldi oldalakat, majd az egyes weboldalakhoz kerestünk látogatottsági adatokat. Ahol rendelkezésre álltak, ott auditál, mért adatokat használtunk, ahol nem ott a médiaajánlatokban szereplő adatokból dolgoztunk. Ez utóbbiak csak becsült adatok, amelyet jeleztünk is a táblázatban. Ezt követően a rangsort más a valós látogatottsági adatok alapján újrarendeztük.

Sajnos számos weboldal esetén nem voltak elérhetőek nyilvános webaudit adatok, így ezeknél a médiajánlatokban, a Sales Houseok publikus adataiban, médiahírekben szereplő adatokhoz fordultak. Ezeket a táblázatban b betűvel jeleztük, hogy itt becsült adatokról van szó. Bár nyilván itt az adatok nem pontosak, ám az Alexa helyezés jól kontrolálta ezt a módszert. A százas listának negyede becsült adatból dolgozik, a többi mért látogatószámon alapul. Bár a lista nem teljes pontossággal mutatja a sorrendet, az alkalmazott módszerek segítségével jelentős hiba nem valószínű. A legnagyobb bizonytalanság a lista első felében található öt becsült látogatottságú oldalnál van. Sajnos épp a listavezető aprod.hu-nál nincsenek mért adatok, a becsült adatok forrása itt a HVG egyik ebben a témában írt cikke.

A táblázatban következő oszlopában közöljük az oldal jellegét is tájékoztatásképpen, bár a pontos besorolás nem volt minden esetben könnyű feladat, mégis információt ad az oldal jellegéről. Az ötödik oszlopban a domain regisztrálásának éve található. Ettől csak az aprod.hu esetében tértünk el, mivel itt viszonylag új brandről van szó, és a korább domain tulajdonos ettől teljesen eltérő oldalt üzemeltetett. A többi oldal esetén nem tudunk hasonló jelentőségű váltásról.

A hatodik, hetedik oszlopban a weboldalak erejét mutató számok találhatóak, amelyek elsősorban a keresőoptimalizálás során mutatja egy-egy oldal erejét. A PA, azaz Page Authority, és a DA, azaz Domain Authority a moz.com mérőszámai, és amely azt mutatják, hogy egy-egy weboldalnak mennyi esélye van, hogy jól szereplejen a Google találati listáján. A mutatók 0-100-ig terjedő logaritmikus skálán alapszanak, amely számos tényezőt, így az oldalra mutató linkek számát, erejét, bizalmi értékét és egyebeket vesznek figyelembe.
Végül az utolsó oszlopban szerepelnek az Alexa magyarországi rangsorában az oldalak által elfoglalt helyezések.

A látogatottsági ás Alexa adatok, ahol rendelkezésre álltak a 2014-es, január havi átlagos egyedi látogatószámot mutatják. Egyes esetekben, ahol ezek az adatok nem voltak elérhetőek, ettől némileg eltértünk, ezeket becsült adatként jelöltük meg.

Még annyit megjegyzésként, hogy az Alexa lista tartalmazza azokat a weboldalakat is, amelyek nem nevezhetőek magyarországi oldalaknak (Facebook, Google, Youtube, stb.) ezeket a listából kivettük, mert kizárólag a hazai oldalak rangsorára voltunk kíváncsiak.

A lista értékelése

A hazai weboldalak rangsorát nagyon sokféleképpen lehet értékelni, itt elsősorban a saját szubjektív észrevételeinket tesszük meg.
Az első talán legérdekesebb felfedezés, hogy milyen kicsi is a hazai internet. Bár rengeteg oldal létezik, a százas lista kevés meglepetést tartogat, általában olyan weboldalakról van szó, amelyet a legtöbb internethasználó ismer.

Vannak persze meglepetések a listán. Talán az egyik legnagyobb meglepetés a listavezető apróhirdető oldal, amely viszonylag új, és vélhetően az óriási médiakampánynak köszönheti vezető pozícióját.

A másik vaskos meglepetés a trash blogok megjelenése a százas listán. Ezek általában igénytelen megjelenésű, a fiatal korosztály megszólító „humoros” weboldalak, amelyek naponta több tízezer látogatót vonzanak. Bár itt csak a százas listát publikáltuk, a lista további részében számos hasonló trashblog szerepel igen előkelő helyen, jelentős látogatottság mellett.

Talán a lista egyik igazi meglepetése a gyakorikerdesek.hu előkelő helye. Az oldal látogatottsági adatai az oldalról származnak, és némileg ellentmondnak, de az Alexa helyezések megerősítik, hogy az oldal valóban napi több százezres látogatószámmal rendelkezik.
Témáját tekintve egyértelmű, hogy a híroldalak mind számban, mind látogatottságban a piacvezetők a hazai weben, de igen jól szerepelnek a női magazinoldalak is. Ezen a két csoporton túl hasonló arányban más téma már nem magaslik ki a mezőnyből. Jól szerepelnek a hirdetős-aukciós oldalak, jelen vannak a blogoldalak, ingyenes weboldalak, és hírgyűjtő oldalak is, de jelentős látogatottsággal bír, néhány régi és jól ismert levelező, időjárási, vagy gazdasági portál is.

A weboldalak között elég szép számmal szerepelnek a bankok, telefontársaságok és állami cégek weboldalai is, így a MÁV, a SZTAKI, vagy éppen a kormányzati portál.

A közösségi média és erotikus tartalmú oldalak nincsenek jelentős számban a listán. Ennek oka feltételezésünk szerint az, hogy a külföldi portálok ezt a piacot jórészt lefedik, így a hazai oldalak az általános érdeklődéshez képest viszonylag szerény látogatószámmal rendelkeznek.

Bár az oldalak böngészve jól látszik, hogy elsősorban a régi, jól ismert brandek lelhetőek fel, az is egyértelmű, hogy az internetes piacra még mindig jó eséllyel lehet betörni. Ezt példázza a jófogás.hu, vagy az apród.hu esete, amelyek alig három éve vannak jelen a hazai piacon, de nem régi a hir24.hu sem. Vannak olyan új kezdeményezések is, mint a 2011-es indítású hir.ma, vagy a cink.hu, amelyek szintén ráfértek a százas listára. Sőt, a hir.ma korábban a közösségi médiának köszönhetően ennél jóval előkelőbb helyen is szerepelt már.

Az is kiolvasható az adatokból, hogy a keresőoptimalizálás, és a linkháttér sem elengedhetetlen a sikerhez. Bár általában az erős linkháttérrel rendelkező oldalak jól szerepelnek, vannak igen gyenge mutatójú weboldalak is. Ez azt mutatja, hogy jó tartalommal, vagy éppen a célközönség igényeinek kiszolgálásával és a közösségi média bevonásával is lehet nagy látogatottságot biztosítani.

Bár itt csak a százas listát hoztuk nyilvánosságra, dolgozunk annak további bővítésén is, azonban egyelőre az első száz után egyre kevesebb mért adattal rendelkezünk, és egyre magasabb a becsült adatok aránya. Éppen ezért ezeket az adatokat a bizonytalanságok miatt nem publikáljuk most, ám tervezzük ennek pontosítását, és amennyiben ez sikeres lesz, úgy a lista további részét is bemutatjuk majd. Terveink szerint a listát rendszeresen frissítjük is, ha szeretnének hírt kapni a frissített, vagy bővített listáról, kérjük iratkozzanak fel hírlevelünkre, vagy csatlakozzanak Facebook, Google+ közösségeinkhez.

A lista összeállításához, kizárólag nyilvánosan elérhető adatokból dolgoztunk, amit a weboldal tulajdonosainak döntése alapján publikusak. Az esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk.

Kérdéseiket, észrevételeiket várjuk a hozzászólásokban, vagy az info@ite.hu, vagy a 30/563-7749-es telefonszámon.

Szerző: Szuhi Attila

Üdv! Szuhi Attila vagyok, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője. Fő területem a keresőoptimalizálás és az online marketing. Speciális szakterületem a Google büntetések, a technikai SEO Audit és a linképítés.
Ha segítségre van szükséged, keress bátran.

Írd meg a véleményed!
Szuhi Attila Válasz megszakítása

Az e-mailcímed nem lesz nyilvános. A * jelölt mezők kötelezőek.

  1. Az Alexánál ma már „kicsit” jobb adatokat ad a Similarweb, de ha még valaki nem is fogadja el, hogy jobb az a lista, azért máshogy néz ki, úgyhogy ezt a fentit nem tartanám „A” magyar 100-as listának. Ott ez a 100-as lista ez (a külföldi oldalak nincsenek kivéve): http://www.similarweb.com/country/hungary

  2. Köszönöm a véleményét. Nem Ön az első akinek problémája van az ALexával. Szeretném hangsúlyozni, hogy nem az Alexa alapján állítottuk fel a listát, hanem a webaudit adatok alapján, az Alexát arra használtuk fel, hogy azok az oldalak se maradjanak ki, amelyek nem rendelkeznek webaudit adatokkal. Ezeknél az oldalaknál próbáltunk másodlagos forrásokat bevonni, tisztában léve azzal, hogy ezek közel sem tekinthetőek megbízhatónak, ezt jeleztük is a táblázatban.
    De köszönöm mégegyszer a véleményét, és a hasznos linket!

  3. A statisztika eleve rossz, hiszen a WebAudit valójában nem oldalakat mér, hanem tetszőleges összevonást tesz lehetővé a kiadók számára. Ez azt jelenti, hogy sokszor egy-egy oldalnév alatt akár 20-50 különböző oldalból álló szájtcsoport is mérve van, amikben teljesen független szatellitoldalak is ott vannak, amiknek effektív semmi közük az anyagoldalhoz a mérést és a médiaértékesítést leszámítva. Ennek összehasonlítása egy-egy valódi tartalmi egységként megjelenő portállal teljesen értelmetlen. Tehát eleve a WebAudit számai sem jók semmire.

    Az Alexas „javítás” is teljesen értelmetlen, sőt, csak még rosszabbá teszi az egyébként is rossz összehasonlítást. Hiszen innentől kezdve a mérési eredmények még csak nem is azonos rendszerben születnek, hanem kettőben (Alexa és WebAudit) – tehát körte lesz összehasonlítva almával. Az Alexa egyébként sem méri a látogatottságot (mint a WebAudit), hanem csak extrapolálja azt egy abszolút nem reprezentatív és elenyésző minta alapján.

    Lényeg a lényeg: ennek az összehasonlításnak így az ég egy adta világon semmi értelme. A számokat elnézve egyébként jelentős részük teljesen irreális, és jóval fölé mutatnak az egyes oldalak saját médiaajánlataiban szereplő számoknak. Márpedig ők nyilván nem lefelé fogják kerekíteni a saját számaikat.

    1. Kedves Rossz a webauditban van lehetőség a kiadók weboldalainak külön megtekintésére is a legtöbb oldal esetében, tehát ez a kritika nem állja meg a helyét, másrészt az Ipsos publikus adatbázisa is külön kiadók és külön weboldalakra bontható, tehát ez nem jelent problémát.
      Az Alexa esetében már írtuk, hogy ez csak sorvezető a webauditban nem szereplő oldalak megtalálására, a látogatottsági adatokat itt más helyekről gyűjtöttük össze.
      A médiaajánlatoknál pedig nem árt az óvatosság mert némely oldalnál olykor egy évnél is nagyobb a lemaradás, tehát ezeket is kritikusan kell értékelni.
      De köszönöm a javító szándékú hozzászólást, remélem sikerült eloszlatnia félreértéseket.

  4. Szerintem ott sántít a dolog, hogy nincs benne a pornó mint olyan! Azt a közmondást pedig már az ősi dakoták is ismerték, hogy: az internet 90%a nettó pornó! Ezt valahogy nem látom ebben a felmérésben…!

    1. Ennek az az oka, hogy elsősorban külföldi erot ikus oldalakat nézegetnek a magyar netezők, ahol a hazai weboldalak kevésbé tudnak labdába rúgni. ebbeől a listából pedig tudatosan kivettük a külföldi oldalakat, mert csak a magyar oldalakat akartuk rangsorolni, így nincs itt a google, ayoutube, de afacebook sem.

  5. Érdekes, hogy az iwiw.hu sehol sincs a listán, pedig valaha az első helyen volt.

  6. hiányolom a felsorolásból a Kuruc.info-t, esetleg pótolhatnátok, ha „véletlenül” kimaradt… 😉

    1. Sok mindent át kellene „írni” ezen az oldalon, mert technikailag és seo ügyben sem a legjobb minta 🙂 Ezt viszont kárpótolja az éppen aktuális, (szelektált) minőségi tartalom!

      1. Djarni, tőled egy fél dícséret, fél megrovás már felér egy Nobel-díj jelöléssel! 🙂
        Amúgy igazad van, ez egy WP sablon, amibe nem nyúltunk bele, najd egyszer elmesélem, hogy született egy nap alatt az ite. Majd ha lesz egy kis időnk a saját oldalunkra is, megcsináljuk. De a prioritás az ügyfelek oldala.

        1. Ugye? Kellett valami jót is írni, hogy kinullázzam 😀

          Amúgy igen, ismerős.. Az embernek a saját dolgaira sosincs ideje. Ráadásul nálam ebből sok van sajnos..

  7. Az apród.hu részéről meg tudom erősíteni a becsült egyedi látogatószámot, napi szinten 650 000 – 690 000 között mozog az egyedi látogatók száma.

    1. Kedves Jordan!
      Általában, vagy valamilyen speciális szempontból? Lehet sort kerítünk rá, de ilyet mások szoktak készíteni.

      1. Köszönöm gyors válaszát. Csak azért kérdeztem mert kíváncsi lennék hogy az emberek többsége mit csinál a világhálón. Egyébként ezt hol tudnám megnézni?

  8. Még csak annyit szeretnék kérdezni hogy fognak -e még ilyen felmérést végezni hogy mik a leglátogatottabb weboldalak

  9. Bocsánat hogy megint ezzel zaklatom de nem tudna valami frissebbet belinkelni a netezési szokásokról mert én sehol sem találok.

  10. Attila, nektek, itt az ite-n mennyi a látogatottság ? Vagy titok ? Ti pl. miért nem tesztek közzé számlálót, stb a honlapról/portálról ? Vagy nem látom én, hol van ?

    1. Szia!

      Nekem az a szubjektív véleményem, hogy ezek a külső számlálók nem túl megbízhatóak, és általában a komolyabb portálokon nem szerepelnek számlálók. Ha hirdetőket keresnénk akkor természetesen egy médiaajánlatban az alapadatokat közzétennénk, de ezt egyelőre nem tervezzük, talán hamarosan.
      Nyilván a látogatószám nagyon szubjektv. Egy receptes oldal esetén a 10-100 ezer napi látogató bőven elérhető, egy kvantumfizikával foglalkozó oldalon a napi 50 is nagyon szép eredmény lehet.
      És igen egyelőre a weboldal látogatószáma nem publikus, ha hirdetőket keresünk majd, akkor nyilvános lesz.

  11. A player.hu nevá weboldalt hiányolom. Meg annyit szeretnék kérdezni hogy lesz még ilyen felmérés?

    1. A felmérés idején a player.hu a mi adataink szerint nem fért be a 100 legnézettebb hazai weboldal listájába. Egyébként nem sokkal maradt le, becslésünk szerint kb 120-130 helyen állhat, a belföldi forgalma 30-35 ezer körül lehett akkor.

      Elég sok támadást kaptunk a lista miatt, de vélhetően lesz, nagyjából félévente, de a módszertan némileg módosulni fog, pl. bekerülnek a külföldi látogatók is.

  12. Az indulás éve adat biztosan nem stimmel több helyen. A többi adatnak is elég nehéz így hinni.

    1. Kedves Józs!

      Az indulás éve a WebArchives adataiból származik. Ez valójában az első indexelés időpontja, ami nem pontosan fedi le az indulást. Illetve egyes oldalak esetén lehetett korábbi – más – tartalom az oldalon, így ezek valóban nem teljesen pontos adatok.
      A nézettségi adatok elsősorban belföldi adatokon alapulnak.

  13. a mobilarena biztos nem tud ennyit, ott szerintem össze van keveredve a prohardver forum / mobilarena fórum mérés, még a fele se lehet ennek a napijuk

    1. Szia!
      Igen, a látogatás egy harmadik mérőszám. Ha egy felhasználó egy nap többször is meglátogatja az adott oldalt, az összeadódik, és ebből lesz a napi látogatás. Ha azt is számoljuk, hogy hány aloldalt néznek meg összesen, akkor az már oldalletöltés.

      ÜdV:Attila

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Cikkek a témában

szeptember 1, 2023

660MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás Hogyan jelennek meg a politikusok, és a

május 10, 2021

660MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás 2021 márciusában összesen 399 millió látogatást regisztráltak

október 17, 2018

660MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás Közel 30 millió látogatást kap naponta, a

szeptember 20, 2016

660MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás Többször írtunk már a lap.hu oldalakról, és


INGYENES!

TÖLTSD LE A GOOGLE 100 SEO TANÁCSÁT

A Google 100 legfontosabb keresőoptimalizálási tanácsa!