Jelentősen megújult a Google logója, ami része egy nagyobb átalakításnak.
Bár a Google szinte évről-évre módosítja kis mértékben a logóját, most jelentős frissítésen esett át a keresőóriás logója. A Google elhagyta a talpas betűket, bár a színvilág egyelőre maradt.
Azonban nem csak a logó változott. Megváltozott többek között a Google mobil találati listája is. A cég közleménye szerint, a Google ma már sokkal többet jelent mint néhány évvel ezelőtt. Míg korábban a Googleval általában a billentyűzet segítségével kommunikáltunk, most már egyre inkább érintünk és beszélünk vele. A Google már ott van a televíziókban, az okostelefonokban, az autókban és megannyi más készülékben. Ezt a változást hivatott kifejezni az új logó.
A változás érinti például a Google faviconját is, ami szintén módosult, és egy négyszínű G betű jelképezi a jövőben a cég oldalait. De nem csak itt, hanem más területeken is változott a cég ikonkészlete. Nem mellékesen a Google új logója mindössze 305 byte méretű, szemben a régi logóval, ami 14.000 byte volt.
A cég egy videót is készített, amelyben megtekinthető a Google és logójának evolúciója.
Hogy mindez kapcsolatban van-e a Google-Alphabet váltással, az egyelőre nem világos. A Google rendszeresen frissíti logóját és megjelenését, így a váltás nem feltétlenül kötődik az Alphabethez.