A Google lényegesen átírta ajánlásait, amely arra vonatkozott, hogy miképpen érhetünk el jó helyezéseket a térképes találatok között.

Egyre gyakoribb, hogy egy-egy keresésnél három térképes találat is felbukkan. Keresőoptimalizálási szempontból egyre fontosabbakká váltak a térképes találatok. Ezért is hasznos, hogy a Google kibővítette ajánlásait arra vonatkozóan, hogy miként érhetünk el jó helyezéseket ezen a területen.

Korábban a szöveg így szólt: „A helyi találatok elsősorban a relevancián, a távolságon és az ismertségen alapulnak.”

Ez természetesen nem változott, de néhány további jó tanáccsal is bővült a lista:

– töltsünk ki lehetőség szerint minden információt, hogy a felhasználók minden szükséges adatot és tényt megtalálhassanak üzletünkről

– igazoljuk a cégünk fizikai helyét, hogy nagyobb eséllyel kerülhessünk fel a térképes találatok közé

Hirdetés

hirdetés

– legyenek pontosak a nyitvatartási időpontjaink, beleértve a speciális időpontokat is

– kezeljük és válaszoljunk rendszeresen az értékelésekre, folytassunk párbeszédet ügyfeleinkkel

– helyezzünk el vonzó fényképeket az oldalon, amelyek mesélnek is üzletünkről

Ezeket a tanácsokat adja a Google, kicsit hosszabban ismertetve a tennivalókat.

Noha igazán sok új információ nem derült ki, aki eddig egy kicsit is foglalkozott a térképes találatokkal, azok számára ez egyértelmű volt, de mégis egy kis előrelépés ez a Google részéről.

Sajnos egyelőre a magyar nyelvű tartalom nem került frissítésre, de az angol súgó oldalon már a részletes információk olvashatóak.

Érdemes átolvasni annak, akit ez a téma érdekel, aki pedig még nem tette meg, de rendelkezik fizikai üzlettel, vagy irodával, feltétlenül regisztráljon a Google My Business szolgáltatásába.

Szerző: Szuhi Attila

Üdv! Szuhi Attila vagyok, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője. Fő területem a keresőoptimalizálás és az online marketing. Speciális szakterületem a Google büntetések, a technikai SEO Audit és a linképítés.
Ha segítségre van szükséged, keress bátran.

Írd meg a véleményed!

Az e-mailcímed nem lesz nyilvános. A * jelölt mezők kötelezőek.

  1. Kedves Attila!

    A térképes téma szerencsés cikk. Konkrétan üzleti profilhoz az utcaképre fotózom a vállalkozásokat az együttműködés programban. Sok olyan vállalkozásba futok, akik nem sajátították ki, vagy nem hoztak létre cégem profilt és talán még AdWords felhasználok is. Akadt is olyan, akiknél két személyes fiók üzemel, egyikre a céges profilt hitelesítettük, másik pedig AdWors fiókot üzemeltet. Elképzelhető, hogy ha google fiókokat összekötöm (hozzá ad) akkor kiegészül/egyesül, ha a megadott weboldal azonos?

    Tisztelettel
    Sipos Márió

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Cikkek a témában

március 15, 2021

69MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás Keresztes Attila vendégcikke, online marketing és SEO

április 1, 2016

69MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás A Google lényegesen átírta ajánlásait, amely arra

december 9, 2015

69MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás Már írtunk róla, hogy a Google néhány

december 2, 2015

69MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás Úgy tűnik az egyik Google alkalmazott elszólta


INGYENES!

TÖLTSD LE A GOOGLE 100 SEO TANÁCSÁT

A Google 100 legfontosabb keresőoptimalizálási tanácsa!