A SEO jelentése: Search Engine Optimisation. Ez egy angol kifejezés, aminek a magyar megfelelője: keresőoptimalizálás.

Oké, de akkor mi a keresőoptimalizálás jelentése?

A SEO, azaz a keresőoptimalizálás az a tevékenység, amelynek során weboldalunkat úgy alakítjuk, hogy az minél gyakrabban és minél jobb pozíciót érjen el a keresőmotorok, elsősorban a Google találati listáján.

Hogy egy gyakorlati példát mondjak, ha a te weboldalad kerékpárokat árul, azt szeretnéd, hogy ha valaki kerékpárt keres a Google-on, akkor a te weboldalad jelenjen meg minél feljebb a találatok között, hiszen így jutsz minél több látogatóhoz és vevőhöz.

Ebben segít a SEO.

A weboldalakra a legnagyobb forgalom a mai napig a keresőmotorokon keresztül érkezik, éppen ezért egy jó SEO stratégia elengedhetetlen, ha a weboldalunkra érkezők számát, és a látogatók minőségét javítani szeretnénk.

Hirdetés

hirdetés

Hogyan működik a keresőoptimalizálás?

A keresőmotorok, így a Google is, az interneten található weboldalakat feltérképezik és tartalmukat feldolgozzák. Ez az indexelés.

Az így gyűjtött rengeteg információt a Google adatbázisaiban feldolgozva és kategorizálva tárolják.

Amikor a felhasználó valamilyen információt keres a Google-on, akkor a keresőmotor ezt az adatbázist használja fel, hogy a lehető legjobb, legrelevánsabb információt nyújtsa a felhasználónak a találati listáján.

A folyamat tehát így néz ki, leegyszerűsítve:

feltérképezés – > indexelés – > felhasználói keresés -> rangsorolás – > találati lista -> forgalom a weboldalon

Ennek elérésben segít a SEO.

On-page SEO, Off-page SEO és technikai SEO jelentése

Egy weboldal SEO sikeréhez, azaz a jó helyezések eléréséhez, három SEO elemnek kell összeállnia. Ezek:

  • on-page SEO
  • off-page SEO
  • technikai SEO

De mit jelentenek ezek?

Az on-page SEO a weboldal tartalmi elemeire koncentrál. Fókuszában az áll, hogy olyan tartalmak készüljenek, amire a felhasználók keresnek, azaz a megfelelő kulcsszavak és témák legyenek a fókuszban, és ezek a tartalmak kiszolgálják a felhasználók keresési céljait.

Az off-page SEO elsősorban arról szól, hogy weboldalunkra más weboldalak is hivatkozzanak, linkeljenek. A való életben is abban bízunk, akit sok ismerősünk is ajánl. Az interneten is az számít hiteles forrásnak, amely weboldalt más weboldalak is linkekkel meghivatkoznak. Ezt segíti a linképítés.

Végül a technikai SEO jelentése számos elemet foglal magában, célja, hogy a weboldalunk kellően gyors legyen, felhasználóbarát, segítse a keresőmotoroknak az oldal információinak feldolgozását és még sok egyebet.

A találati lista jelentése

Végül érdemes tisztázni a találati lista jelentését is. 

Ha a felhasználók valamit keresnek a Google-on, akkor egy találati listát kapnak válaszként. A találati listán régen csak weboldalak sorakoztak egymás alatt.

Ma már sokféle eleme van a találati listának – ezekkel te is találkozhattál. Megjelenhetnek fizetett hirdetések, térképek, képek, videók, és persze legnagyobb arányban weboldalak.

A SEO fogalmának megértéséhez a legfontosabb, hogy különválasszuk a találati listán a fizetett találatokat és az organikus, tehát természetes találati listát.

A találati lista tetején gyakran jelennek meg fizetett hirdetések. Itt a weboldal tulajdonsok fizetnek a Google-nak hogy meghatározott kulcsszavakra történő keresésnél megjelenjen a lista tetején weboldaluk hirdetése.

Ez alatt sorakoznak a természetes, vagy organikus találatok, amiért nem fizetnek a weboldalak. A SEO azzal foglalkozik, hogy a weboldalak itt minél jobb helyezést érjenek el.

A természetes találati listát a Google rangsorolja. Azaz a Google dönti el saját algoritmusa alapján, hogy mely weboldalakat helyez a találati lista tetejére.

A rangsorolás titkos, de az elmúlt két évtizedben tapasztalati úton a SEO szakemberek kiderítették, hogy melyek a rangsorolás fő szempontjai.

A jó helyezéshez arra van szükség, hogy a felhasználó keresésére a te weboldalad adja meg a legrelevánsabb, legjobb találatot. Ezen túl fontos, hogy a weboldal egészének minősége kiemelkedő legyen, fontos, hogy más weboldalak linkekkel hivatkozzanak az oldaladra. És vannak olyan technikai és egyéb beállítások, amelyeknek szintén rendben kell lennie.

Most már elég sok mindent tudsz a SEO jelentéséről, ideje, hogy átvegyük hogyan is kell csinálni a keresőoptimalizálást.

Hogyan csináld a SEO-t?

Az egy dolog, hogy már érted a SEO jelentését, a másik dolog, hogy tudd, hogyan kell csinálni. A SEO sajnos nem olyan dolog, amiben egyik-napról a másikra eredményt tudsz elérni, de hosszú távon óriási lehetőség van benne.

Nem véletlen, hogy John Mueller a Google szóvivője szerint a legfontosabb SEO elem a „következetesség”.

Tartalom

A Google azt szereti, ha a keresőt használók megtalálják a kérdéseikre a választ. A Google piacvezető szerepének kulcsa a jó felhasználói élmény. azért használjuk a Google-t a Bing helyett, mert a kérdéseinkre adott találati lista jobb minőségű, mint a vetélytársaié.

Éppen ezért, ahhoz, hogy jó eredményt érj el a SEO-ban kimagasló tartalomra van szükséged. Hiszen a Google azokat a weboldalakat jutalmazza, amelyek megadják a megfelelő információt a keresőknek.

Persze ez nem egyszerű. A fantasztikus tartalomhoz sok idő kell. De mitől is jó egy tartalom SEO szempontból?

Felhasználói szándék

Egy tartalom akkor jó, ha megértjük a felhasználó által beütött keresőszavak mögötti szándékot. Megértjük milyen típusú információra van szüksége és milyen szinten áll az adott témában. Nem mindegy, hogy egy keresőszót beírva a felhasználók többsége vásárolni akar, mert akkor webáruház tartalmat kell neki adni, vagy éppen tájékozódni, mert akkor blogcikket.

Nem mindegy, hogy a kulcsszóra keresők középiskolai tanulók, vagy középkorú üzletemberek.

A releváns tartalom azt jelenti, hogy olyan tartalmat tudunk készíteni, ami kiszolgálja a keresőszó mögött húzódó felhasználói szándékot.

Minőség

Régen elég volt egy kulcsszavakkal telehalmozott szöveget írnunk. Ma már fontos, hogy jó minőségű szöveget írjunk. Mi minősül jó minőségűnek? Nos, nézd meg a találati listán kik az elsők, és próbálj meg annál jobb tartalmat készíteni.

  • Vajon szívesen megmutatnád a cikkedet a barátaidnak?
  • Megjelenhetne nyomtatásban?
  • Több szempontból körbejárod a témát?

Ha igen, akkor vélhetően jó minőségű a tartalmad.

Frissesség

A világ gyorsan változik és különösen igaz ez a webes világra. Fontos, hogy tartalmaidat rendszeresen aktualizáld a pillanatnyi helyzetre. Vannak témák, amik évek alatt sem évülnek el, de vannak, ahol 1-2 év után a webes tartalmak már elavulnak.

Így írj jó tartalmakat!

  • Értsd meg a keresőszó mögötti felhasználói szándékot!
  • képzeld el, hogy az ideális olvasó milyen ember, és próbáld meg ennek az elképzelt személynek írni a szövegeidet!
  • Formázd a szöveget! Nem könyvet írsz, tagold bekezdésekre, alcímekre, felsorolásokra a tartalmaidat, adj hozzá képeket, grafikonokat, videókat!
  • A szöveged segítsen egy probléma megoldásán! Ha a cikked elolvasása után felmerül az a kérdés, hogy: „oké, de akkor most mit csináljak” akkor nem volt elég gyakorlatias a tartalmad.

Kulcsszókutatás és a kulcsszavak jelentése

A kulcsszavak jelentése

Már részben említettem a kulcsszavak kérdését. az emberek úgy használják a keresőt, hogy szavakat, kifejezéseket írnak be. Ezeket nevezzük kulcsszavaknak.

A kulcsszavak az emberek keresési szándékainak speciális leképeződése. Nem azt írják be a keresőbe, hogy: „Szeretnék egy biciklit venni az 5 éves lányomnak”, hanem azt, hogy „gyerek kerékpár”.

Ezek a kulcsszavak, amelyeket meg kell célozni a weboldaladnak. Alapesetben egy aloldal egy konkrét kulcsszót céloz meg, de általában bizonyos kulcsszavak nagyon szorosan kapcsolódnak szemantikailag egymáshoz.

A „gyerek kerékpár”, „gyermek kerékpár”, „gyerek bicikli” értelmileg nagyon szorosan kapcsolódik. Nem kel külön aloldalakat gyártani ezeknek, mert ezek a kulcsszavak ugyan azt a felhasználói szándékot jelenítik meg. Sokszor egy aloldal akár több tucat, vagy több száz igen hasonló felhasználói keresést kiszolgál.

Long tail és head term kulcsszavak

A másik dolog, amit jó, ha tudsz az a kulcsszavak osztályozása.

Vannak olyan kulcsszavak, amelyekre nagyon sokan keresnek, havonta akár több tízezer, vagy százezer ember is beüti ezeket a keresőbe. Ezek a SEO kulcsszavak  természetesen sok forgalmat hozhatnak, de igen nagy a verseny, sokan akarnak elől lenni erre a kifejezésre. Ezek az un. head term kulcsszavak.

Aztán vannak olyan kulcsszavak amelyekre kevesen keresnek rá, de sokkal specifikusabbak. Ezekre kisebb a verseny, könnyebb előrekerülni, és gyakran jobb a konverziójuk is. Ezek a long tail kulcsszavak.

Aki a „keresőoptimalizálás” kulcsszóra keres rá, az még csak tájékozódik, aki arra, hogy „Budapest megbízható SEO ügynökség” az valaki meg akar bízni egy konkrét munkával.

Kulcsszókutatás

Ha sikert akarsz elérni a SEO-ban, akkor érdemes egy kulcsszókutatást végezni. Összegyűjteni azokat a kifejezéseket, amelyek kapcsolódnak a te üzletedhez. Érdemes aztán csoportosítani ezeket a kulcsszavakat, a nagyon hasonlókat egybe fogni.

Végül elkészíteni azokat a tartalmakat, amelyekkel megcélzod azokat a felhasználókat, akik az adott kulcsszóra keresnek. Ne feledd a felhasználói szándékot elemezni a kulcsszó mögött!

SEO eszköz kulcsszókutatáshoz

A kulcsszókutatás igen nagy munka. Érdemes kipróbálni valamilyen SEO eszközt, amely ennek a feladatnak a nagy részét elvégzi. Milyen jó lenne, tudni, hogy a legfőbb konkurenseid, milyen kulcsszóra hányadik helyen vannak, és mely kulcsszavak mekkora forgalmat hoznak nekik!

Nos, az olyan SEO eszközökkel, mint a Semrush, vagy az Ubersuggest ez nagyjából egy kattintással kideríthető. Így feltudod gyorsítani a kulcsszókutatást. De ne feledd, az igazi versenyelőny abban van, ha olyan kulcsszavakra bukkansz, amire a versenytásaid nem céloznak!

HTML, és az on-site SEO

A weboldalad HTML nyelvből épül fel. Szerencsére ezzel nem kell sokat foglalkoznod, de van néhány olyan eleme a weboldalad programkódjának, amivel fontos megismerkedned. Ennek aza z oka, hogy a keresőrobotok a HTML nyelvet ismerik és ezt dolgozzák fel, és van néhány olyan kitüntetett elem, ami keresőoptimalizálási szempontból fontos.

Nézzük mi az amit feltétlenül ismerned kell.

Title címke

A title elem a Google rangsorolásában kitüntettet szerepet kap. Sokan összekeverik a H1 elemmel, pedig másról van szó. A title tag az, ami megjelenik a böngésző fülében, mint oldalad címe, és ez az ami általában a találati listán is felbukkan.

A title elemet úgy kell megalkotnod, hogy í címben szerepeljen a legfontosabb kulcsszavad, és maga a cím vonzó és érdekes legyen a felhasználóknak is.

Meta description

Magyarul meta leírás. Nem része a rangsorolásnak, de ez is megjelenik a találati listán, egyfajta reklámja a weboldaladnak, éppen ezért befolyásolja az átkattintási arányt. A ent-393ce10c-6a7b-4760-8f99-a4fa20787a29″ class=”textannotation disambiguated wl-creative-work” itemid=”https://data.wordlift.io/wl145438/post/meta-leiras-jelentese-seo-barat-alkalmazasa-es-google-tanacsok”>meta leírás hossza kb. 160 karakter lehet.

Strukturált adatok

A strukturált adatok nem jelennek meg vizuálisan az oldalon, de plusz megjelenést eredményezhetnek a találati listán. Például kis kép a recepteknél, értékelő csillagok, vagy termékárak, és így tovább. Nem csak javítják az átkattintási arányt, de a keresőrobotoknak is megkönnyítik az oldal tartalmának értelmezését.

Alcímek (H1-H6)

A H1 alcím általában a cikked címe, és mint ilyen kitüntetett fontosságú. De ha jót akarsz az olvasóidnak, akkor a tartalmaidat további alcímekre tördeled, hogy jobban áttekinthető legyen.

nhancement-393ce10c-6a7b-4760-8f99-a4fa20787a29″ class=”textannotation”>Ezeket érdemes HTML címkékkel jelölni, mert így a keresőrobotok is jobban tudják a szöveget értelmezni. Ráadásul az alcímekben megjelenő kulcsszavak súlya is nagyobb.

Alt címke

A képeket a keresőrobotok mind a mai napig nehezen értelmezik, ezért van lehetőség a HTML kódban alt címkét megadni, ami a képek tartalmának szöveges összefoglalására szolgál.

Az alt címke kitöltésével segítheted a keresőrobotnak a képek értelmezését, és így tartalmaid és képeid is jobb helyezést érhetnek el a találati listán.

URL

Az URL a cikkeid elérési útvoncement-ede9ad6d-835c-498d-b052-bbc60af6d3a3″ class=”textannotation”>ala. Érdemes olyan URL alkalmazni, ami egyértelművé teszi a felhasználó számára, hogy az adott cikk miről is szól. Éppen ezért a fő kulcsszó is szerepeljen benne, hiszen így a felhasználó biztos lesz benne, hogy a cikked a megfelelő számára.

Az URL-ben SEO szempontból, ha lehet ne használj magyar ékezeteket és nagybetűket.

Weboldal-struktúra és On-site SEO

A jól felépített weboldal segít a felhasználóknak tájékozódni az oldalon és a keresőrobotoknak feltérképezni a weboldalt.

Mi jellemzi a jó weboldal struktúrát?

A jó oldalstruktúra sekély, ami azt jelenti, hogy bármely tetszőleges aloldalra el lehet jutni 2-4 kattintással.

Fontos, hogy az egymáshoz kapcsolódó tartalmak legyenek belső linkekkel összekötve.

Ne legyenek sziget URL-ek, azaz olyan aloldalak, amelyek belső linkekkel nem érhetőek el!

Duplikált tartalom és jelentése

Fontos, hogy egy tartalom, csak és kizárólag egyetlen URL alatt legyen elérhető.

Duplikált tartalomnak nevezzük, amikor ugyan az a tartalom több URL alatt is elérhető. Ezért ma már nem büntet a Google, de a rangsorolási szignálok megoszolhatnak több URL között és a végeredmény végülis, a rosszabb helyezés lesz.

Duplikáció keletkezhet azáltal is, hogy a weboldalad www-vel és www nélkül is elérhető, vagy ha külön aldomainen érhető el például a mobilbarát verziója a honlapodnak.

Arra is ügyelni kell, hogy ugyan azt a tartalmat ne tedd közzé más domaineken is. Gyakori hiba, hogy egy weboldal blogjába írt cikket kitesznek a blog.hu-s olddalakon.

Mobilbarát weboldal

Fontos, hogy a weboldalad ne csak az asztali gépeken mutasson jól, hanem mobil készülék alól is jól lehessen használni. A Google-nak külön eszköze van a mobil-barát weboldal ellenőrzésére.

Jó, ha tudod azt is, hogy a rangsorolás a weboldalad mobil verziója alapján történik!

Oldalsebesség

Weboldalas sebessége szintén rangsorolási tényező, bár nem kiemelten fontos. Ugyanakkor a felhasználóknak igenis fontos egy weboldal betöltődési sebessége. Ha lassan tölt be az oldal megunják a várakozást és inkább visszafordulnak a találati listára. Ez pedig SEO szempontból igen rossz visszajelzés a keresőmotoroknak.

A Google Search Console-ban tudod ellenőrizni weboldal sebességének minősítését a Google értékelése alapján

HTTPS és SSL

Ma már alapvető elvárás, hogy egy weboldal elérése biztonságos protokolon keresztül történjen. Különösen fontos ez azoknál a weboldalaknál, ahol érzékeny adatok, például bankkártyadatok megosztása történik.

A HTTPS nagyon kis mértékben, de beleszámít a rangsorolásba is.

Linkek

Az oldaladra hivatkozó linkek, a mai napig rendkívül fontos szerepet játszanak a weboldalad rangsorolásában. A Google értékeli azokat a weboldalakat, amelyekre sok más honlap függetlenül hivatkozik.

A SEO-ban komoly kihívást jelent a jó linképítési stratégia kivitelezése. A természetes, tőlünk független linkszerzés az, amit a Google értékel, de sokszor ez kevés. Tudatos linképítéssel kell bővíteni a ránk mutató linkek számát.

A vásárolt linkeket ugyanakkor a Google bünteti, éppen ezért a linkszerzésnél óvatosan kell eljárni, és a minőségi hivatkozásokra kell koncentrálni.

Mire érdemes tehát odafigyelni?

Minőségi linkek a mennyiség felett

Egy minőségi, értékes, és a témádhoz kapcsolódó weboldalról származó link sokkal többet ér, mint sok száz spam link. A linképítésben a minőség sokkal fontosabb, mint a mennyiség.

  • a Google sokszor teljesen elértékteleníti a spam oldalakról érkező linkeket
  • ha egy olyan domainről kapsz linket, ahonnan korábban nem, az többet ér, mintha olyan oldal linkelne, amely korábban már hivatkozott rád
  • azok a linkek, amelyek olyan domainekről érkeznek, amelyek maguk is sok linket kapnak, sokkal értékesebbek
  • az egyetemek, kormányzati oldalak és más kitüntetett bizalmú weboldalak linkjei különösen értékesek
  • a láblécből kapott linkek kevésbé értékesek, mintha a szöveges tartalomból kapnál linkeket.

Horgonyszöveg és jelentése

A a3e2-cf792820b4ec” class=”textannotation disambiguated wl-creative-work” itemid=”https://data.wordlift.io/wl145438/post/-8216″>horgonyszöveg az a szövegrészlelet, amelyre kattintva eljutunk egy másik weboldalra. A horgonyszövegben szereplő szöveg sokat elárul a Google-nak arról, hogy más weboldalak miként tekintenek rá. Milyen szövegre, kifejezésre tartanak téged relevánsnak.

Éppen ezért, ha a fő kulcsszavad jelenik meg a horgonyszövegben, az azt eredményezi, hogy a helyezésed is nagyban javul arra a kifejezésre.

Ugyanakkor nem árt óvatosnak lenni! A Google tudja, hogy a SEO szakemberek tisztában vannak a horgonyszöveg jelentőségével, éppen ezért, ha azt látják, hogy egy weboldalra túl sok kulcsszavas horgonyszöveg hivatkozik, akkor az ilyen linkeket elértéktelenítheti, vagy akár büntethet is érte!

Érdemes természetesnek tűnő horgonyszöveg szerkezetre törekedni. Ez azt jelenti, hogy sok olyan horgonyszövegünk is legyen, ami a weboldalunk nevét, a domainnevet, vagy más nem kulcsszavas szöveget is tartalmaz.

A felhasználó személye és a SEO

Van néhány olyan elem, a keresőoptimalizálásban, ami rajtunk kívül áll, de befolyásolhatja weboldalunk teljesítményét.

Keresési előzmények

Bár igen kis súlyú, de ha valaki rendszeresen felkeresi weboldalunkat, akkor egy általános keresésre is előre sorolhat minket a Google. Ehhez hasonlóan, ha sokan keresnek közvetlenül domainnevünkre, vagy márkanevünkre, az jelentős bizalmat ad a Google szemében weboldalunk számára.

Ország és domainvégződés

A SEO-ban előnyt élveznek azok a domainek, amelyek domainvégződése (nálunk .hu) azonos azzal az országgal, ahonnan a keresést indították.

Ha valaki Magyarországról keres, akkor a .hu végződésű domainek előnyt élveznek. Ezt fontos észben tartani, ha egy külföldi piacot akarunk meghódítani. Nem mellékesen a felhasználók is nagyobb bizalommal tekintenek a saját országuk weboldalaira.

Földrajzi helyzet

Bizonyos kereséseknél fontos szerepet kap a fizikai közelség. Ha példád06″ class=”textannotation”>ul éttermünknek van egy weboldala, ahol feltüntetjük annak fizikai helyé, akkor, ha valaki az adott városban keres éttermet, akkor weboldalunk előrébb sorolódik. Ha azonban egy messzi városban keresnek rá az étterem szóra, akkor weboldalunk jó eséllyel nem jelenik meg a találati listán.

Ugyan ez igaz azokra a keresésekre, ahol a Google feltételezése szerint a földrajzi közelség fontos szerepet kap. Ilyenek a vízvezetékszerelő, a tüzép, a fodrész, ahol a Google joggal gondolja azt, hogy a felhasználó elsősorban hozzá közel eső üzletek weboldalát keresi.

Google és EAT jelentése

Szakértelem, hitelesség, bizalom, ezt jelenti az EAT. A Google alapvetően ezt a három dolgot keresi egy weboldal esetén.

Fontos tehát, hogy megfeleljünk ezeknek a követelményeknek. És mindezt hogyan tehetjük meg?

  • Csak kizárólag minőségi tartalmakat adjunk ki a kezünk közül.
  • Érjük el, hogy más nagy tekintélyű weboldalak hivatkozzanak ránk.
  • Weboldalunk fókuszáljon témájában arra és csak arra a témára, amiben valóban szakértők vagyunk.

A fenti hármasság a SEO-ban a siker alapfeltétele. Ha sikerül hiteles, szakértő és tekintélyes weboldalként megmutatni magunkat, akkor jó eséllyel jó helyezést érhetünk el a találati listán.

Google algoritmusok és változásaik

Ma a keresőoptimalizálás az egyik leggyorsabban változó szakma, hiszen maguk a keresők is hihetetlen fejlődést mutatnak, különösen napjainkban, amikor már öntanuló algoritmusokon alapul a rangsorolás jelentős része is.

Érdemes tehát megismerkedni a Google főbb algoritmusaival (Pingvin-algoritmus, Panda-algoritmus) és követni ezek változásait.

Nagyjából 4-6 havonta a Google frissíti alap-algoritmusát is, ilyenkor jelentős változások lehetnek a találati listán. Ha fejlesztettük oldalunkat, akkor SEO szempontból előrelépést hozhat ez az időszak számunkra.

Arra azonban számítsunk, hogy ha javítunk oldalunkon akár több hónapot is igénybe vehet, mire ez a javítás a találati lista helyezésein is látszódni fog.

Értsd meg a SEO jelentését és légy sikeres weboldaladdal!

Ma a weboldalak forgalmuk 60%-át a keresőkből nyerik. Ez a cikk csak nagyon vázlatosan foglalta össze azt, hogy mit jelent a keresőoptimalizálás, és hogy mit kell tenned, hogy sikerre vidd a weboldaladat.

Az ite.hu-n rengeteg cikk van az egyes témákban külön-külön is. Érdemes átnézni témaköreinket és elmélyedni az egyes kulcsterületekben.

De ne feledd a SEO sikere alapja a minőségi tartalom, a jó kulcsszócélzás, a felhasználói szándékok megértése, és persze a linkek. És mindehhez kell még egy technikai szempontból jól összerakott weboldal.

Ha ezek megvannak az biztos út a SEO sikerhez.

Szerző: Szuhi Attila

Üdv! Szuhi Attila vagyok, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője. Fő területem a keresőoptimalizálás és az online marketing. Speciális szakterületem a Google büntetések, a technikai SEO Audit és a linképítés.
Ha segítségre van szükséged, keress bátran.

Írd meg a véleményed!

Az e-mailcímed nem lesz nyilvános. A * jelölt mezők kötelezőek.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Cikkek a témában

december 16, 2022

2MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás Elkészültek a karácsonyi ajándék sorsolások. Az alábbi

szeptember 2, 2022

2MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás 2022 augusztusában 50 SEO szakértőt és ügynökséget

augusztus 26, 2022

2MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás Ebben a cikkben összegyűjtöttem azokat a magyar

május 26, 2022

2MEGOSZTÁSFacebookFeliratkozás Van néhány kihagyhatatlan SEO beállítás, amely nélkül


INGYENES!

TÖLTSD LE A GOOGLE 100 SEO TANÁCSÁT

A Google 100 legfontosabb keresőoptimalizálási tanácsa!